Monday, November 23, 2009

kenagn dulU..

haa...ni la bju yg kte owg pakai mse to....bj2 dia besr gler..hahahaha....smpai bahu dia pn jatuh tp nk wt cm nr terima je la...
haaa...nk kenalkn yg paling kecik to nme dia emma....dia pon slh sowg kwn yg aku rapt mse dlu n smpai skng....

yg ni plak...eemmm...nme di beri nasrullah tp leh pnggil dia nas atau atOng....tp aku pggl dia nas coz nme atong to xbest mcm len mcm jer...
nk tau knpe nme atOng?????yg aku tau la dak ni bg nme dia coz dia ni muka dia mcm cina mata dia da la sepet...smpai gelak ker senyum kr xnmpak mata...hahaha...sowi nas trkutuk...hjihiiih
aku anggap dia mcm abg aku...ye la dia lahir bln 1 so aku lak bln6 so jauhkn jarak to....
tp hampeh jr lahir je bln 1 tp prgai mcm aku gak..hahahaha...
da la kaki mgacau aku pg2 kt dlm kels.....da to sempat lak dia bg aku nme lain...
nk tau nme pe??????alau nme glamour xpe gak ni dia bg gelarn kt aku si mIOw....
ppeehhh...bek kn...hahaha.
tp aku pe ag blas alik la so aku bg kt dia si ItiK!!!!!


ni gmbar mse ari graduasi mse aku form5....



yg paling tinggi to syahirah...dia ni mmg tinggi plak to krus gler....kte owg pgl dia papan lapis....dia kira dak pandai dlm skul aku....dn yg pakai bj biru nme dia ezati...




ezati ni la kwn paling rpat aku mse dlu n smpai skng....dia ni pelik ckit tp xtau la pe yg pelik hnya yg brkwn ngn dia jr akan tahu...hahahaha








0 comments: