Wednesday, January 12, 2011

Rantaian PrisTiwa...


ibarat kami br3...comey kn...

knpe ad rntaian..
pe nie marlina rntai2 lak nk ikt spe nie???hehhehe
xde laa sje je sbnr nyr ad story mory ckit...

hnya smlm n smlm nyr tleh mmbwa byk rntaian kepada insn brnama :

MARLINA MOHAMMAD (LeeN)
KHAIRUL AMRI ZULKEPEL (Along)
NASRULLAH YUSOF (Nas @ Atong)


telh mluah kn ssuatu yg xpuas ati n yg akn mmbwa cik adik marlina nie ngis (pdahl xde pe2 sgt em0 jr lebh)..khikhihkhih..mluahkn pd insn bernme ALONG..

story nyr cmnie ntah npe tbe2 kat fb mlm semlm ad laa insn yg yg xdijgka leh komen lak kt my status nk komn leh tp komen dia agk mnjengkelkn..tbe2 leh msokkn nme sowg dak girl nie..tau laa pe kne mgena lak ngan dia sowg..
so mmbuatkn ati kcik aku ni n pkirn aku pkir bukn2..nie da mcm ad mslah jr diowg ngn aku..
ish...ish..ish..tp xtau laa mslh pe nyr..so story pnjg laa ngn along...
si along nie pon 1 dia pon leh lak kasi gempk kat aku..poy0 tau dia to0.
da msg2 ad laa 1msg dia nie leh dikatakn laa wt lawk tngh mlam...

ad ke patot dia ckp "kowg nie gduh psal cinta laa rse"
tros aku konfius sjak ble lak aku kapel ngan ssowg nie smpai leh nk rmpas2 nie..
mmg gler nyr alau cmto..xde kne mgena lngsung dlm idup aku skng nie...spe lak pakwe dia yg aku nk ek???da laa taste aku xsme laaa ngn dia...hahhahaa

psto0 aku msg si nas...tok mmbuat prtnyaan percume ngn dia..aku bg msg mlm kol 12 lebh da suh bgun pon xsedr2 diri ag...pg2 subh bru dia bls..mne aku nk bls tgu aku bgun 6.15 laa bru bce btol2....tp xbls pon..(cian dia tggu) aku bls leps da ciap2 nk g kls time tggu kwn2 aku...

soaln yg ditnya : nas kapel ag ker ngn ekin???ad cntct ag x ngn dia???
tp bukn trus laa soaln ditnya tp ag ckp dlu "nie tny jr tau..tp jwb jjur n jgn mrh yr"..hehehee
sbnr nyr tkot dia mrh..stahu aku dia ni agk gans skit laa wlpon dlm sms dia tetp nmpk gns...

tp ya allah!!! seriously dia mmg da byk brubah...smpai aku rse pd mse to bukn msg ngn dia tp mcm ngn owg lorh...
ayt msg dia mmg sopan gler2..n tmbh lagi dia da xbhase kn diri dia aku n ko...
but dia gne nme dia nas..seriously mmg trpernjat gler...alhmdlh laa alau dia da brubah mnjdi baik...sgt bhagia+gembira alau dia da brubah...miss him soo much!!!!!
now dia at mlaka poli merlimau...sbaya laa tp dia skng nie bru msok semsta2 laa... dia lmbt skit msok poli..tp xpe i dnt care about tht..but wht i care is my fwen changes....



nie gmbar kteowg brya brsma ke umh kwn2 yg len..





yg dduk mncangkung to laa ALONG (mydreber)..hehehe
tepi kiri lak EMY....
sbelah kanan lak yg pkai spek to0 laa NAS..(ensem x mmat cina nie)hehehh..



kami slalu brsma utk brjln2...Luv each other...muaahhh2...flying kiss dri N.9...
nti cuti sem kita jmpe yr..kwan2 ku trsyg..luv u so much..much..n much...





0 comments: